Τρίτη 11 Ιανουαρίου 2011

blog και για ποιον λόγο...


Το blog αυτό το δημιούργησα αρχές 2009 με σκοπό να ταξιδεύω μέσα από τις φωτογραφίες μου και τις σκέψεις μου εφόσον οι συγκυρίες δεν με αφήνουν να το κάνω στην πραγματικότητα. Σταμάτησα να το χειρίζομαι γιατί δεν ήξερα τον τρόπο λειτουργίας του και ούτε ακόμα νομίζω πως ξέρω, όποτε ότι κι αν κάνω λάθος αν κάποιος ξέρει περισσότερα ας μου πει τι κάνω λάθος και τι σωστό.
Tο πραγματικό μου όνομα είναι Μύρα και κατάγομαι από την όμορφη πόλη της Μακεδονίας τη Δράμα ,μια πόλη που λατρεύω και όσο ζω για αυτήν θα παλεύω
.

5 σχόλια:

  1. Καλημέρα Μύρα
    Τα λάθη διορθώνονται. Εκείνο που χρειάζεται είναι να αγαπάς αυτό που κάνεις και σύντομα θα ανακαλύψεις τον τρόπο να το κάνεις καλύτερα. Και από ότι βλέπω εδώ μάλλον το αγαπάς. Και το ιστολόγιό σου είναι όμορφο.

    Πολύ ευχαρίστως θα παρουσιάζαμε το ιστολόγιό σου στους φίλους μας.

    Καλή συνέχεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα
    Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια να σαι καλά. θα προσπαθήσω να μην το βάλω κάτω και να ανεβάζω περισσότερες φωτογραφίες που θα με ταξιδεύουν. :)

    Και πάλι ευχαριστώ πολύ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάρα πολύ ωραίο το blog σας. Μου άρεσε πολύ. Καλώς ορίσατε στην παρέα μας. Καλή συνέχεια. :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Δήμητρα να σε καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Muito lindas as fotografias... vc está de parabéns... Estou encantada com tudo que vi!!!

    Paula Fonseca.

    atelierpaulafonseca.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή