Σάββατο 15 Δεκεμβρίου 2012

miracle


ΔΕΝ ΕΛΠΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ...ΔΕΝ ΦΟΒΑΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ...ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΗ!!!!!!! photo great it by Despina

Φως στην άκρη του τούνελ - Ένας άλλος κόσμος είναι υπαρκτός. δεν φοβάμαι το σκοτάδι δεν φοβάμαι να ζήσω τον κίνδυνο κι όταν τα τρένα θα έρθουν εγώ στο τέλος θα είμαι εκεί να τα κοιτάω!!!!!                    


και ναι φωνάζω                                ΑΥΤΗ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ
                                                                                 Ι
                                                                                   Μ
                                                                                      Α
                                                                                         Ι
                                                                                           ΕΔΩ.........

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου